25 Ocak 2008 Cuma

gölge oyunu



karşınızda joy division'ın unknown pleasures albümüde yer alan bir şarkısı ve the killers tarafından tekrar yorumlanmış ve günümüz müziğine uyarlanmış hali.


şehir merkezine giden tüm yolların kesiştiği yerde seni bekliyorum
tüm umutlarımın kaybolduğu okyanusun derinliklerinde seni arıyorum
sessizliğin içinde hareketsiz ilerlerken seni bekliyorum
pencereli bir odanın köşesinde gerçeği buldum

her şeyden habersiz gölge oyunun içinde kendi ölümünü oynarken
suikastçılar grup halinde pistte dans ediyor,
kokuları, vücutlarını birleştirmek için harekete geçiriyordu
kalabalık uzaklaştığında ben sadece inançsızlıkla bakakaldım

yapmak istediğim her şeyi yaptım
kendi sonları için seni kullanmalarına izin verdim
şehir merkezinde gecenin köründe seni bekliyorum
şehir merkezinde gecenin köründe seni bekliyorum

şehir merkezinde gecenin köründe seni bekliyorum

the killers - shadowplay
joy division - shadowplay

0 Comments: