30 Ocak 2008 Çarşamba

denek hayatım




22 temmuz 2004 - istanbul'dan ankara'ya hareket eden hızlandırılmış trenin altyapı yetersizliği nedeniyle raydan çıkması sonucu pamukova’da meydana gelen kazada 41 kişi yaşamını yitirmiş, 81 kişi yaralanmıştı. 10 mayıs 2002'de ingiltere’nin potters bar kasabasında bir trenin dört vagonu raydan çıktı ve yedi kişi öldü. trenin üzerinden geçtiği köprünün hatalı inşa edildiği ortaya çıkınca ulaştırma bakanı istifa etti. pamukova kazasının ardından bırakın sorumlulardan birinin istifa etmesini, sekizde dört kusurlu bulunan iki makinist görevine geri döndü. kazalar hız kesmeden devam ediyor, en son 27 ocak 2008 tarihinde kütahya’da meydana gelen kazada 9 kişi yaşamını yitirdi

karşı cins için onca gerekli/gereksiz şarkı yazılırken, sakin isimli grup bu üzücü olay hakkında dört dörtlük bir şarkı yapmış. müzikleri mor ve ötesi’nin ilk zamanlarını hatırlatıyor, sözler ise çok ustaca ve her şey yerli yerinde


ben sana söyledim hepten ölürüm ben
inan dönüşü yok bu hız seferi
bak bu tren devrilir,
bağırır bu raylar o sahte o kart düzene

dinleyelim

sakin – denek hayatım

0 Comments: