29 Temmuz 2012 Pazar

Kıyı Müzik


"neden yazılır? dünya acılı olduğu için yazılır. duygular taştığı için yazılır. insanın kendi zavallılığından sıyrılması çok güç bir işlemdir. ama insan bu, bir kez bu zavallılıktan sıyrılmaya görsün, o zaman yaşamı kendi egemenliği altına alabilir. işte böylesi bir egemenliği bir iki kişiye daha anlatmak için yazılır ya da kendi kendine kanıtlamak için. çünkü insanın kişisel özgürlüğü, kendi dünyasına egemen olmasıyla başlar. dünyasına egemen olan insan, acıları coşkuya, bunalımı yaratmaya, sevgisizliği sürekli aşka dönüştürebilir. ben dünyama egemen olabilmeyi edebiyatla öğrendim."


Tezer Özlü'nün sözlerini kullanarak başladım yazıma ki aklımdakileri kelimesi kelimesine söyledi, 


Ben de dünyama egemen olmayı müzik ile öğrendim (öğreniyorum) ve bu sayede Kıyı Müzik'i yarattım


Dinleyin:
http://www.kiyimuzik.com/

0 Comments: